Menjador escolar curs 2023 – 2024

DESEMBRE
MENU DES SANBAD BASAL MENU DES SANBAD HALAL MENU DES SANBAD SC

NOVEMBRE
MENU NOV SANBAD BASAL (1)   MENU NOVSANBAD HALAL (1) MENU NOV SANBAD SC(1)

OCTUBRE

MENÚ  OCT  BASAL

MENU OCT  HALAL

MENU OCT  SC

SETEMBRE

MENÚ GENERAL

MENU SET BAD BASAL (1)

MENÚ  AMB CARN HALAL

MENU JSET BAD HALAL (1)

MENÚ   SENSE CARN

MENU JSET BAD SC(1)

S.E.R.M.E.S. GRAMANET S.L. /  MONITORS  SANED

A l’escola Joan Llongueras tenim la gran sort i meravellós luxe de tenir un menjador amb cuina pròpia. Està gestionat per l’empresa SERMES GRAMANET  SL.

El preu és el fixat pel Departament d’Educació, que inclou el cost de l’àpat, el monitoratge i l’IVA. Enguany és de 6’91 € /dia i disposem de tres varietats diferents

–   Menú general

–  Menú sense carn

´- Menú amb carn halal

–  Dieta específica pels alumnes que ho necessitin: dieta tova, al·lèrgics…

El temps de migdia és un servei no obligatori per als alumnes de l’escola.

Durant el migdia hi ha una part d’alimentació saludable i a més es fa activitats d’esbarjo dirigides i lliures.

Els tiquets de Menjador els heu de comprar directament al menjador els dilluns de 9 a 9.30h. També es poden comprar per domiciliació bancària parlant amb el senyor Raúl  responsable del Menjador.(telf 667680863)

Els alumnes que es quedin al menjador hauran de dipositar els tiquets a la bústia de menjador a les 9h del matí.

Els usuaris habituals del menjador, el dia que no es quedin a dinar, és imprescindible que portin un nota signada pel pare, mare o tutor legal, per tal de poder sortir de l’escola.