Activitats extraescolars

Activitats 21- 22 :
  • ACTIVA’T a l’estudi  per 5è de primària   de dilluns   i dimecres   16.30 a  18 h de novembre a Maig ( Pla d’entorn  / Ajuntament de Badalona )
  • Classes d’àrab( Departament d’ Educació):   Dos  grups                                                                      – Dijous   Cicle superior  de  12.30 a 13.30                                                                                    – Divendres   Cicle mitjà  de 12.30 a 13.30

Durant els propers trimestres aplicarem  pla de millora d’Oportunitats Educatives (PMOE).

Cursos anteriors

Durant aquest 1r trimestre curs, continuem amb el projecte POEFA ( Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat) que no van poder acabar degut a la pandèmia i que s’han hagut d’adaptar als temps que estem vivint .

• Multiesports  en anglès C. Superior
  • Estudi assistit Cicle Mitjà
  • Suport i dinamització emocional C.Superior
  • Suport lectura C. Inicial
  • Dos talleres d’estudi assistit Cicle Superior
  • ACTIVA’T a l’estudi  per 5è de primària   de dimarts  i dijous  16.30 a  18 h de novembre a Maig ( Ajuntament de Badalona )
  • Classes d’àrab: Tres grups els divendres  de  12.30 a 13,30 ( Departament d’ Educació)

Durant els propers trimestres aplicarem els pla de millora d’Oportunitats Educatives (PMOE).