Sortides de la SETMANA CULTURAL “Un any de conte”!

Quina emoció aquesta SETMANA! Dilluns, amb tota l’escola, vam iniciar la setmana cultural fent una excursió a Castellnou de Bages relacionada amb el món del monogràfic d’aquest curs “Un any de conte”. Vam poder gaudir d’uns quants conta contes, d’un espectacle en directe protagonitzat pel Rah-mon Roma i també d’uns jocs gegants que vam tenir l’oportunitat de jugar-hi i passar-hi una bona estona.

Avui, dimarts, l’alumnat de segon cicle, P3 i P4, hem anat d’excursió al bibliobús Cavall Bernat situat a Manresa. L’objectiu d’aquesta sortida ha estat conèixer els bibliobusos, una peça clau per acostar la societat de la informació, la cultura i el lleure als habitants de zones rurals, però segueixen sent per a molts uns grans desconeguts. Així doncs, gràcies al director del bibliobús, l’Òscar que ens ha volgut donar a conèixer què són i com funcionen, hem conegut un altre espai diferent a l’habitual que també ens ha agradat molt. Moltes gràcies per la teva dedicació i implicació, Òscar.

Després hem anat tot caminant cap al Parc de l’Agulla a dinar i a jugar una estona fins que hem tornat cap a l’escola. Ha estat un dia ben complert i el més important és que ens ho hem passat d’allò més bé.

Si voleu veure els diferents moments viscuts d’aquests dos dies cliqueu a la imatge de sota.