Procotol de nevades

1.En cas de nevades el protocol a seguir serà el següent:

– Considerar el que diuen les previsions metereorològiques.

– Consultar la web del centre.

– Revisar el correu electrònic personal.

– Consultar la web de l’Ajuntament de Manresa.

– Consultar la pàgina del Consell Comarcal del Bages.

– Consultar les notícies dels mitjans de comunicació.

2. Si la nevada es preveu continuada i no es pot accedir al centre, l’escola estarà tancada.

1. Si comença a nevar un cop el bus ha començat el trajecte, l’àrea d’educació del Consell Comarcal ens informarà de les possibilitats:

3.1 Si és possible arribar fins a l’escola però aquesta no està oberta, l’Ajuntament habilitarà un espai municipal per a l’acollida de l’alumnat.

3.2 Si no és possible arribar a l’escola es retornaran els/les alumnes a Manresa i l’Ajuntament habilitarà un espai per a l’alumnat mentre les vies estiguin bloquejades.

3.3 Si no és possible continuar la marxa, protecció civil traslladarà els/les alumnes a un espi habilitat.

1. Si neva un cop començades les classes, les famílies han de venir a l’escola a recollir els seus fills/es com més aviat possible, doncs no podem garantir que el bus pugui fer el recorregut fins a Manresa. En cas que es pgui fer el retorn anticipat, s’informarà a les famílies.
  2. Són les famílies qui han de trucar a l’escola si volen informació, i no esperar que l’escola les truqui.
  3. L’Ajuntament de Manresa informa pels mitjans de comunicació del tancament de les escoles, però cal tenir en compte que la situació geogràfica de la nostra escola la fa en alguns aspectes una mica diferent. Moltes vegades hem de prendre decisions abans no rebem les instruccions perquè a causa del transport, molts dels nostres alumnes comencen la jornada escolar a les 8.25h i no a les 9.00h com és normal a les altres escoles.
  4. En qualsevol de les casuístiques s’informarà a les famílies a través del correu electrònic, amb una noticia a la pàgina web i a través del whatsapp dels compromissaris.