Famílies compromissàries

• El/la compromissari/a de curs és el portaveu del col·lectiu de pares i mares d’un grup classe i és el pont de diàleg amb els tutors i amb la direcció del centre.
  • Són elegits pels pares i mares de cada classe, d’entre ells, a la reunió de nivell de principi de curs.

FUNCIONS

• Mantenir contacte amb el tutor/a del curs i els pares i mares com a representant del grup al qual pertany.
  • Dinamitzar l’escola i fomentar la cooperació i col·laboració de tothom (pares/mares, nens/nenes i mestres), organitzant i realitzant diverses activitats (xerrades, trobades amb la resta de pares/mares del grup classe, activitats, sortides, etc.)
  • Recollir les inquietuds, suggeriments i opinions dels pares i mares (sempre que siguin qüestions generals) i canalitzar-les cap al tutor/a, equip directiu o AMPA segons el tipus d’assumpte.
  • Impulsar i potenciar la col·laboració dels pares i mares de la classe en la tasca educativa i totes aquelles activitats que l’escola proposi.
  • Encarrilar, fer d’enllaç, orientar, informar, aclarir dubtes i/o malentesos en relació al centre, però sense intervenir en aquells estrictament individuals i en els de caràcter docents.
  • Coordinar trobades, no previstes, per informar d’un esdeveniment urgent.
  • Assistir a les reunions periòdiques de compromissaris proposades per l’equip directiu o pels mateixos pares compromissaris.