L’hort de la nostra escola!

Ja fa uns quants dies que l’alumnat de P1 i de P4 ens vam trobar al gimnàs de l’escola per presentar el projecte de l’hort que haurem de treballar conjuntament aquest curs. Tant els grups dels més petits com els dels més grans estaven molt contents per esbrinar tot el que faríem en l’hort de l’escola i sobretot per descobrir el padrí o la padrina, en el cas dels més petits, que tindrien durant aquest curs per poder treballar i aprendre plegats. També hi van haver moltes emocions amb els més grans, ja que també estaven impacients per saber el fillol o la fillola que haurien d’acompanyar en aquest procés d’ensenyament-aprenentatge i compartir moments molt enriquidors tant pels uns com pels altres.