Fi de curs i comiat de l’alumnat de sisè 2024

S’ha acabat el curs!

Avui hem acomiadat a l’alumnat de 6è. Per ells avui era un dia molt especial perquè diuen adéu a una etapa de la seva vida, una etapa que han viscut a l’escola.

Durant aquests anys a l’escola han crescut, han après moltes coses, han viscut moments que mai oblidaran… Ara els espera un futur brillant, ple de noves oportunitats i aventures.

Tots els mestres de l’escola els hi desitgem el millor en aquesta nova etapa, molts encerts i tota la sort del món en el seu futur.

Avui també hem acomiadat a dues mestres que portaven molt de temps a l’escola: la Victòria i la Teresa. Per últim, però no menys important, també hem acomiadat el nostre conserge, en Jordi, que ha estat amb nosaltres aquests últims mesos. Els hi desitgem molta sort en aquesta nova etapa!

A la resta d’alumnat, un bon estiu i que l’estiu els serveixi per disfrutar i passar-ho molt bé!!

MOLT BON ESTIU!

Si cliqueu a la imatge podreu veure unes quantes imatges del dia d’avui!