Preinscripció Curs 2018-2019

Per a totes aquelles famílies interessades en la preinscripció per al curs 2018-2019 us adjuntem un document amb el calendari, la documentació i els criteris de puntuació. Només destacar que les dates de preinscripció són del 13 al 24 d’abril i el document de sol·licitud el podeu descarregar a la web del Departament d’Ensenyament.

1. admin Autor de l'article

Les preinscripcions són per a tots els alumnes que es vulguin incorporar a qualsevol curs de l’etapa d’Infantil i Primària, és a dir, els alumnes nous per a P3 i tots aquells que vulguin fer un canvi de centre per a la resta de cursos.