Menjador escolar

L’escola ofereix servei de menjador tots els dies lectius de cada curs acadèmic.

El servei de menjador és un espai educatiu integrat en el Projecte Educatiu del nostre centre. Treballem amb l’alumnat l’educació alimentària, els hàbits d’higiene, la socialització i el respecte del medi ambient. A més l’equip de cuina i monitores i monitors formen part de la comunitat educativa fent una gran tasca tant en la part alimentària com en la part d’educació en el lleure.

Els menús s’adapten a les diferents èpoques de l’any i es tenen en compte aquelles al·lèrgies alimentàries de l’alumnat.

L’empresa que porta el servei de menjador és 7 i TRIA, una empresa que ofereix menjar ecològic, amb productes de proximitat i compromesa amb medi ambient i la sostenibilitat.

Podeu contactar amb la Mireia, coordinadora del menjador, a través del telèfon 691310210, trucant o per via whatsapp indicant el nom, cognoms i curs de l’alumne. També podeu contactar, per avisos no urgents, a través del correu electrònic menjador@castellciuro.cat .

INTRANET FAMÍLIES 7 I TRIA

SERVEI DE MENJADOR

Informació: Trobareu informació sobre la organització, normativa i preus a través de l’APP, un cop que us registreu.

Menús:

Menjador obert a les famílies durant el 2n trimestre: