Menjador escolar

L’escola ofereix servei de menjador tots els dies lectius de cada curs acadèmic.

El servei de menjador és un espai educatiu integrat en el Projecte Educatiu del nostre centre. Treballem amb l’alumnat l’educació alimentària, els hàbits d’higiene, la socialització i el respecte del medi ambient. A més l’equip de cuina i monitores i monitors formen part de la comunitat educativa fent una gran tasca tant en la part alimentària com en la part d’educació en el lleure.

Els menús s’adapten a les diferents èpoques de l’any i es tenen en compte aquelles al·lèrgies alimentàres dels alumnes.

L’empresa que porta el servei de menjador és ECO ATAULA, una empresa que ofereix menjar ecològic, amb productes de proximitat i compromesa amb medi ambient i la sostenibilitat. En el següent enllaç trobareu l’apartat de la nostra escola a la pàgina web d’ECO ATAULA.

Podeu contactar amb la Mireia, coordinadora del menjador, a través del telèfon 685 72 55 79, trucant o per via whatsapp indicant el nom, cognoms i curs de l’alumne.

Documents a consultar:

Menús: