Cicle Superior

Particularitats del Cicle Superior:

• Aquest curs continuem al cicle el treball de metodologies globalitzades en situacions d’aprenentatge dels diferents àmbits.
  • Realitzem un projecte interdisciplinari triat pels alumnes a cada curs.
  • Treballem al bosc l’observació dels ocells, de les plantes i arbres.
  • Som protagonistes de la diada del bosc amb l’espectacle de cloenda. (5è)
  • Triem els nostres delegats com a representació del grup.
  • Escollim dos representats pel Comitè Ambiental d’Escoles Verdes.
  • Ens encarreguem del servei de préstec de la biblioteca d’anglès als migdies (6è)
  • Ens iniciem en l’aprenentatge de la Llengua Francesa com a segona llengua estrangera.
  • Realitzem els tallers de Pau d’IRÈNIA, en els que treballem valors de tolerància, respecte i coneixement d’altres cultures, i especialment veiem les igualtats entre totes les cultures de la Mediterrània.
  • Participem al “Musical col·laboratiu” amb altres escoles de Catalunya (6è)
  • Participem a “Cantània” amb moltes altres escoles de Catalunya a l’Auditori de Barcelona (5è)
  • Visitem el Parc Natural de Sant Llorenç i l’Obac, promocionat per la Diputació de Barcelona, en la que treballem la descoberta de l’entorn i valors mediambientals, a 6è.
  • Ens preparem pel pas a l’ESO: visitem els instituts, ens trobem amb els exalumnes, en parlem a classe…
  • Fem l’intercanvi musical amb l’Institut Bernat el Ferrer.
  • Ens trobem amb les altres escoles de Molins per realitzar les Jornades Esportives.
  • Fem colònies cada curs a on gaudim d’uns dies d’aventura i multiesports.

Visiteu el nostre bloc: