Preinscripció curs 21-22

Les preinscripcions per al curs 21-22 es faran del 15 al 24 de març. Teniu tota la informació per saber com cal fer la preinscripció al següent enllaç:

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CURS 21-22

(Cliqueu per accedir a la pàgina amb tota la informació)

INFORMACIÓ SOBRE L’ESCOLA

El passat 11 de març vam fer la sessió informativa virtual on vam explicar el nostre projecte educatiu. Si no vau poder assistir podeu demanar una còpia de la gravació de la sessió enviant un correu electrònic a l’adreça a8021442@xtec.cat i us l’enviarem.
Per conèixer una mica més el nostre centre us deixem aquesta presentació i un document amb els Trets d’identitat i informació sobre l’escola:

1. Yolanda

Hola, quería saber si vais hacer puertas abiertas presenciales. Veo que hay otros centros educativos públicos del municipio que sí que las hacen.

1. admin Autor de l'article

Aquest curs no farem sessió presencial. Degut a la situació epidemiològica en la que estem, hem decidit oferir una sessió informativa en format virtual.
      Gràcies pel vostre interès.