Festes

La Castanyada

Durant l’última setmana d’octubre l’alumnat de l’escola celebra la castanyada amb diferents tipus d’activitats:

1. Fem panellets: Els nens i nenes de P5 i 2n de Primària són els encarregats de fer panellets.
  2. Aprenem danses i cançons per la castanyera.
  3. Festa de la Castanyada.

Nadal

Durant el mes de desembre anem preparant la celebració de Nadal, i us demanem la vostra col·laboració:

1. Cantada de nadales i berenar:

2. Fem Cagar el Tió i l’amic invisible:

Durant l’última setmana del trimestre els Tions apareixen pel parvulari i cicle inicial. Els nens i nenes els donen molt menjar i el Tió cagarà regalets! A cicle mitjà i superior els nens i nenes fem l’amic invisible.

Sant Jordi

Durant la setmana del 23 d’abril tota la comunitat escolar celebra Sant Jordi amb la implicació de tots els seus membres. Cada any l’eix conductor de la festa se centra en un tema diferent per inspirar tots els participants.

Es convoca a les famílies a preparar la festa des de força temps abans, per participar en diferents convocatòries:

• Voluntaris per explicar contes
  • Concursos de pastissos, treballs plàstics…
  • Fira del llibre usat

Els nens i nenes de tots els cursos escolten un conte explicat per familiars voluntaris durant la tarda del conte:

DIADA DE SANT JORDI:

Com cada any, la festa és oberta a les famílies i es fa la tarda del 23 d’abril.

Aquí teniu el recull de poemes de l’edició del curs 20-21: