Cicle Mitjà

Particularitats del Cicle Mitjà:

• Aquest curs 2019-2020 continuem el treball amb metodologies globalitzades en projectes i unitats didàctiques integrades, dels diferents àmbits.
  • Realitzem diferents tipus de projectes interdisciplinars triats pels alumnes a cada curs.
  • Fem espais d’aprenentatge internivells dins del cicle mitjà, una tarda a la setmana.
  • Treball setmanal de biblioteca on gaudim d’estones de lectura col·lectiva, el préstec i orientació a la lectura.
  • A 3r iniciem el préstec de llibres en anglès.
  • A 4t treballem els “Self Acces Corners” (racons d’autoaprenentatge en anglès) i fem un tema de medi en llengua anglesa.
  • Treballem el bosc: fauna, flora i l’ecosistema de la bassa.
  • Treballem el compostatge de la matèria orgànica (4t)
  • Comencem a fer ús de l’agenda de manera sistematitzada.
  • Tenim dos delegats per classe que gestionen i representen a cada grup en les reunions de delegats.
  • Realitzem els tallers de Pau i Multiculturalitat d’IRÈNIA, en els que treballem valors de tolerància, respecte i coneixement d’altres cultures, i especialment veiem les igualtats entre totes les cultures de la Mediterrània.
  • Fem la Trobada de danses populars amb nens i nenes d’escoles de Molins de Rei (3r)
  • Fem la Trobada de jocs alternatius amb les altres escoles del poble, organitzada pels alumnes de l’Institut Bernat el Ferrer. (4t)
  • Realització de les colònies a Can Vilalta (Moià) per descobrir i aprendre el món de l’astronomia i del cel i a La Closa (Castellar de N’Hug), per conèixer les Fonts de Llobregat i el nostre riu

Visita el bloc de Cicle Mitjà:

Mitjà