Projecte GEP: Generació Plurilingüe

El curs 2019-2020 entrem a formar part del projecte d’innovació pedagògica GEP (Generació Plurilíngüe) que promou l’increment del temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars i també acompanya els centres educatius en el procés de desplegament i consolidació d’un projecte lingüístic plurilingüe propi. La durada del programa per als centres que hi participen és de tres cursos escolars.

Tres mestres han fet formació i tots els docents relacionats amb capacitació den llengua anglesa ha format un equip que ha elaborat propostes didàctiques per impartir àrees no lingüístiques en anglès. S’augmenta el temps d’exposició per aprendre continguts i llengua estrangera alhora. és el que s’anomena AICLE en català (Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera) o CLIL en anglès.

Les propostes que s’han elaborat són:

Cicle Inicial : Arts and Crafts: WHAT CAN WE DO WITH SHAPES? (Gaudí) // HOW CAN WE REPRESENT NATURE? (Van Gogh)

Cicle Mitjà: Arts and Crafts: LET’S BE TÀPIES  // CAN A BANANA BE ART? (Pop Art)

Cicle Superior: Science: LET’S INVESTIGATE ABOUT LIVING THINGS  //  WHAT HAPPENS WHEN WE GROW?

Podeu veure algunes evidències a continuació:

Al curs 21-22 hem gaudit d’una auxiliar de conversa a través del Ministeri d’educació i el Departament d’Educació. Feu clic a la imatge per veure algunes fotos de les activitats que s’han fet: