Transformació Digital del Centre Educatiu

El curs 2018-2019 vam ser seleccionats per entrar a formar part del projecte pilot del Departament d’Educació de Transformació Digital dels Centres Educatius que representa un repte apassionant per a la nostra escola. Aquest projecte contempla la dotació dels recursos necessaris, la formació i l’aplicació d’aquests recursos amb els nostres alumnes per veure reflectida en la millora de les capacitats i competències de l’alumnat participant per mitjà diferents àmbits de participació: la transformació digital del centre, les tecnologies mòbils i la comunicació digital.

Són molts els projectes que hem portat a terme aquests darrers cursos amb recursos digitals, i hem incorporat les eines TIC a la nostra metodologia d’aprenentatge.

En el següent enllaç, podeu veure una mostra de les evidències que hem anat recollint al llarg d’aquest projecte a l’escola: