Plantes de la Setmana Mediambiental

L’espai natural del l’escola és molt important, i cal anar-lo mantenint i millorant. Com cada curs, i amb motiu de la Fira de la Candelera, us demanen la vostra col·laboració, tot comprant una petita planta perquè tots els nens i nenes puguin trasplantar-la durant la setmana mediambiental. Per aquest motiu, us proposem el següent:

• Durant aquesta setmana, fins el divendres, a cada classe es recolliran 3,00€ per alumne/a.
  • Els mestres lliurarem un petit comprovant amb el nom de l’alumne i de la planta que podreu anar a buscar a la parada del Planter “Tres Turons”.
  • Fora recomanable que, quan tingueu la planta a casa, la reguéssiu una mica abans de portar-la a l’escola.

Per a més informació consulteu la Circular núm 14.