Nou curs 19-20

Desitgem que hàgiu gaudit de les vacances, i, amb el curs 19-20 a punt de començar us informem de detalls importants a tenir en compte:

Dijous 5 entre les 18 i les 20h (Només alumnes de Primària): Distribució dels quaderns pel curs 19-20.
Divendres 6, entre les 9:30 i les 11:00h: Tots els nens i nenes de P3 d’aquest nou curs poden venir acompanyats pels seus familiars més propers per a visitar les classes i compartir una estona amb les mestres. També podeu venir a conèixer l’escola i el vostre tutor/a les famílies d’alumnes de nova matrícula (de P4 fins a 6è), en la mateixa franja horària.
Dijous 12 – Inici del NOU CURS ESCOLAR: Els alumnes nous a l’escola entren a la consergeria 5 minuts abans de les 9, on els esperaran els tutors corresponents. La resta a les 9:00h per la porta de sempre i P3 entren a les 9:15h i a les 11h directament a l’aula de P3, segons els grups establerts al pla d’adaptació.

A la sortida d’aquest primer dia les famílies d’Educació Infantil i 1r de primària podreu entrar al centre a les 16:15, per recollir els nens/es a les classes i així conèixer la nova ubicació i també el nou/va mestre/a dels vostres fills i filles.

Teniu més informació a la circular 0.