Guia de lectura d’hivern

Bookshelf free iconUna vegada més us volem fer partícips de la Guia de Lectura HIVERN 2019 en format digital, elaborada en el sí del Seminari de Zona “Dinamització de les Biblioteques Escolars” en el qual participa la nostra escola.

Aquesta guia de lectura proposa una sèrie de lectures per a l’educació infantl i per a cada un dels tres cicles d’educació primària. En aquest format digital, a més, s’intenta facilitar enllaços oferint un ampli ventall d’informacions als nostres usuaris, un seguit d’actuacions a les que podeu accedir NOMÉS clicant al damunt de la caràtula de cada llibre!