Entrada matinal de P3

Il·lustració per Albert Bachiller

Un cop iniciat aquest segon trimestre, els nens i nenes de P3 ja mostren una bona adaptació a l’escola i és convenient que comencin a entrar sols a les seves classes. Seguint el Pla d’adaptació establert, us demanem que a partir del dilluns 28 de gener, acompanyeu els vostres fills i filles de P3 només fins a la porta d’entrada de l’ edifici escolar.

Els encàrrecs puntuals a la mestra tutora els podreu fer a través de la mestra que cada matí és a la porta d’entrada o amb una nota enganxada a la carmanyola, o bé donant l’avís per telèfon.