19a Setmana Mediambiental

Plastic free icon

Durant la 19à edició de la setmana mediambiental, reflexionarem sobre la cura dels mars i els oceans, respectant els éssers vius que hi viuen i la necessitat de no contaminar-los. Al mateix temps continuarem treballant tots els altres aspectes del decàleg mediambiental de la nostra escola (reduir, reutilitzar i reciclar els residus, l’energia, l’aigua, el transport, la contaminació acústica, el canvi climàtic i els recursos naturals). Hi haurà un munt de tallers i actes, els tutors passaran l’horari de les activitats de la setmana.

A més com cada any es fa una planificació de les plantes que es necessiten per mantenir el bosc en bon estat , i es distribueixen les plantes entre tot l’alumnat. Així, un any més podrem
refer el bosc de les plantes que a l’estiu es moren per falta d’aigua, i també millorarem el pati. Cada alumne/a rebrà un tiquet amb el nom de la planta que podeu anar a recollir a la Fira:

• P3 a 2n, tindran una planta per a cada alumne.
  • 3r i 4t, una planta cada 2 alumnes.
  • 5è i 6è, un arbre per a cada grup, que no caldrà anar a recollir-lo.

Per a més informació consulteu la circular 11