BENVINGUDA TARDOR,BENVINGUDA MARIA!!!

La Maria des de de que va començar la tardor ens acompanya cada matí. Compartim amb ella tot el que fem i col.labora i gaudeix  molt amb nosaltres.Gràcies Maria!!!

Aquests dies hem guarnit l’escola molt maca de tardor amb tot allò que hem anat portant: fulles de molts tipus,branques,farigola,aglans,ametlles,castanyes,pallofes, escorça, garrofes,pinyes… i el Jordi ens va donar també una carabassa!!! .Hem tocat,observat,olorat i experimentat amb cadascun d’aquests elements. Hem pintat fulles i en un full hem pintat la carabassa al natural aprofitant que la Noèlia (la mestra de 2º) ens va fer les barreges de colors  aconseguint així els mateixos tons que té la carabassa.També estem muntant un àlbum de tardor i gràcies a la comissió fem salut hem pogut fer una activitat relacionada amb la magrana.

Ara només ens resta fer la sortida al mercat per poder comprar i fer un berenar a l’escola de fruites de tardor!!!