ACTIVITAT DE LA COMISSIÓ FEM SALUT

La Chantal, el Cristhian,el Pepe i la Isabel (pares i avis de l’escola) han vingut a l’escola per fer una activitat relacionada amb la magrana.

.Hem observat la magrana, l’hem tocat, l’hem olorat,l’hem vist per fora i per dins. L’hem tallat per la meitat i amb els grans hem fet suc aixafant els grans amb la ma de morter i el morter.

Després hem estampat la meitat de la magrana i hem pintat amb el suc utilitzant pintura vermella i paper d’embalar.

Ha estat una experiència molt maca .Gràcies a tots els col.laboradors i col.laboradores!!!

Clica sbre la imatge