Benvinguts a la Pàgina web de l’Escola Ocata del Masnou.

En aquesta pàgina hi trobareu per una banda una informació fixa com per exemple la que explica la història del centre i una altra de molt més dinàmica en la que hi trobareu blocs dels diferents cicles, de l’AFA, les nostres imatges ràpides a l’INSTAGRAM de plàstica i al de l’hort …també tindreu accés a documentació diversa com ara calendaris, darrers comunicats, normatives, …En fi, la pàgina és un espai d’informació, però també un lloc on pugueu comentar aspectes de la vida diària de l’escola i conèixer amb força immediatesa les darreres novetats. Esperem sobretot que sigui útil tant per les famílies, els nens i les nenes de l’escola i els professionals de l’escola així com per a tots aquells que ens vulguin conèixer i els vingui de gust fer un tast en el nostre aparador.

Escola Ocata
Setembre de 2019

ACTIVITATS AL NOSTRE POBLE

Al nostre poble fan activitats interessants! Hem visitat l’exposició de la il·lustradora Sònia Pulido, que ens ha explicat moltes coses sobre el món de la il·lustració. També hem realitzat un taller sobre la importància del reciclatge i el consum responsable dels aliments a ca n’Humet,… Llegeix més»