Benvinguts a la Pàgina web de l’Escola Ocata del Masnou.

En aquesta pàgina hi trobareu per una banda una informació fixa com per exemple la que explica la història del centre i una altra de molt més dinàmica en la que hi trobareu blocs dels diferents cicles, de l’AFA, les nostres imatges ràpides a l’INSTAGRAM de plàstica i al de l’hort …també tindreu accés a documentació diversa com ara calendaris, darrers comunicats, normatives, …En fi, la pàgina és un espai d’informació, però també un lloc on pugueu comentar aspectes de la vida diària de l’escola i conèixer amb força immediatesa les darreres novetats. Esperem sobretot que sigui útil tant per les famílies, els nens i les nenes de l’escola i els professionals de l’escola així com per a tots aquells que ens vulguin conèixer i els vingui de gust fer un tast en el nostre aparador.

Escola Ocata
Setembre de 2019