Emprenedoria

L’alumnat de 5è munten una cooperativa.

És un projecte dissenyat per fomentar la cultura emprenedora a l’Educació Primària a través de diferents activitats i propostes didàctiques adreçades a l’alumnat. L’objectiu final és desenvolupar valors, hàbits, habilitats i comportaments que capacitin les persones per impulsar projectes professionals i vitals. El projecte consisteix en muntar una petita empresa, amb totes les gestions que això comporta i després vendre el producte elaborat a la Fira Comercial i Gastronòmica del Masnou..

Aquest projecte té el suport de l’Ajuntament del Masnou i la Diputació de Barcelona. Emprendre a l’escola situa l’alumnat davant del repte d’haver de crear i gestionar un projecte de manera real a partir d’un treball actiu, cooperatiu i significatiu.