Festes i sortides

Fem una festa oberta amb la participació del les famílies en acabar cada trimestre:

• festa d’hivern
  • festa de primavera
  • festa d’estiu
  • comiat de 6è

A més d’aquestes celebracions n’hi ha d’altres de caràcter més intern, com ara la setmana cultural o alguna exposició, que poden ser obertes o no segons les circumstàncies.

Els diferents cicles preparen un aspecte diferent a cada festa que fa referència als àmbits de:

• llengua i literatura
  • música i dansa
  • plàstica

L’AFA organitza altres festes i esdeveniments fora d’horari escolar contemplades en el Pla Anual del Centre.

A l’inici de cada curs escolar es programen les festes i sortides de tots els cursos, i s’informa a les famílies a la reunió de principi de curs. Tots els cursos fan, com a mínim, una sortida d’un dia per trimestre. També es realitzen altres sortides de mig dia incloses dins de l’horari escolar habitual.

A final del cicle hi ha colònies, als cursos de P5, 2n, 4t i 6è que s’acostumen a fer al tercer trimestre.