Fàbrica del vidre

El divendres dia 26 d’octubre, els nens i nenes de cinquè vam fer una visita a la fàbrica del vidre de Masnou. D’aquesta manera vam poder conèixer una empresa masnovina i el seu funcionament.

Va ser molt interessant! Aquí teniu unes fotografies de la visita.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut