SORTIDA DE CICLE MITJÀ A L’AUDITORI

El primer dia d’aquest trimestre, després de tornar de les vacances de Nadal, tot l’alumnat i gairebé tot el professorat de cicle mitjà, ens vam posar en marxa cap a L’Auditori. Vam anar a gaudir de “Somnis de músic”. Una proposta molt particular, de part d’una orquestra simfònica de 50 músics i una coral de 50 veus, oferint-nos un gran espectacle de música clàssica. Un concert poc convencional, tant per la joventut dels integrants (que anaven vestits amb texans i samarretes) com perquè van fer tot l’espectacle dempeus, descalços i sense partitures. Van captar així l’atenció de tot el públic, en tot moment, amb una posada en escena dinàmica i molt teatral, plena de moviment i canvis de posició arreu de l’escenari, interaccions variades i constants, intercalant també diferents passatges poètics. Hem de destacar que ens va sorprendre la gran qualitat musical dels joves músics i el repertori escollit, molt encertat, bastant reconeixible i molt bé interpretat. En definitiva, que ens va agradar molt i que ens va encantar l’experiència.