Pla Acollida Comunitat educativa

Cada any i durant tot el curs escolar, a l’Escola acollim alumnes, famílies i mestres nous.

Davant d’aquest fet, entenem el Pla d’Acollida com el document que recull d’una forma organitzada i precisa totes les intervencions que faciliten la incorporació normalitzada d’aquestes persones, alumnes i mestres, a la nostra comunitat educativa.

Una escola és una comunitat d’aprenentatge en la qual tothom té un paper important. L’acollida de nous membres és un procés valuós des de punts de vista diferents i complementaris:

• Per cada persona nouvinguda es tracta d’aconseguir que la seva incorporació sigui el màxim de positiva.
  • Per l’escola es tracta d’enriquir el propi projecte amb cada nova incorporació.

Pla d’acollida Escola Menéndez Pidal