Fruita a l’escola

El Pla de consum de fruita a les escoles que financen la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya (Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació), consisteix en el lliurament gratuït de fruita i hortalisses als centres educatius que participen en el Programa per incrementar a curt i llarg termini el consum de fruita i reforçar l’adquisició d’hàbits alimentaris saludables.

L’objectiu és promoure que els escolars coneguin i apreciïn les propietats que tenen les fruites i hortalisses i la seva importància dins de la dieta. Paral·lelament, es realitzen activitats que treballin hàbits de consum i/o propietats de fruites i hortalisses com ara textura, sabor, color, etc.

La nostra escola aquest curs torna a participar en el Pla de consum de fruita a les escoles. Es distribueix, durant una setmana al mes, una peça de fruita als alumnes de 1r a 4t.

A part d’aquest projecte, des de l’any 2004, i per tal de disminuir el consum de brioxeria industrial, es va instaurar el dimecres com a dia de la fruita, i tots els alumnes han de portar una peça de fruita per esmorçar.