PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

El Departament d’Educació ha posat en marxa un nou web preinscripcio.gencat.cat, que neix de la voluntat d’acompanyar millor les famílies durant el procés de preinscripció 2021-2022 als ensenyaments obligatoris.

En aquest espai trobareu podcasts, vídeos, un glossari, i també un ampli apartat de preguntes més freqüents, on es dona resposta als dubtes que poden sorgir a l’​hora de formalitzar la preinscripció dels vostres fills i filles.

A més, incorpora al menú superior un botó de traducció automàtica, que permet navegar per tot el web en català, castellà, occità-aranès, anglès, francès, italià, portuguès i alemany.

GIMCANA CARNAVALERA

El passat divendres a la tarda, els nens i nenes de Cicle Mitjà vam celebrar el carnaval d’una manera diferent. El Rei Carnestoltes ens havia preparat una gimcana on havíem de superar unes proves per després obtenir la recompensa del berenar. Hi havien proves de tot tipus: curses de relleus, el joc del telèfon, inventar-se una coreografia del ball que vulguéssim,…fins i tot en una prova havíem de trobar la clau que ens obriria la porta de la classe. Ens ho vam passar d’allò més bé i finalment tothom va superar les proves i va aconseguir gaudir d’un bon berenar!

CARNAVAL A P3

Les marietes, les formigues i les papallones ens ho hem passat molt bé durant la setmana de Carnaval, hem fet molts jocs i hem gaudit molt.
Aquí us deixem un petit recull d’algunes de les coses que hem estat fent.

Carnaval a P5!

Hola! Com ho hem passat de bé celebrant el carnaval! Aquest any el tema ha estat “Els jocs”. Hem fet sessions de psicomotricitat jugant a jocs tradicionals, hem fet unes màscares precioses, hem jugat a jocs de taula, hem vingut a l’escola amb les consignes que ens ha dit el rei carnestoltes… i hem ballat al pati tots junts! Com ens agrada la festa! Mireu, aquí en teniu una petita mostra. Fins aviat!

CARNAVAL, CARNAVAL…..

Aquesta setmana, del 8 al 12 de febrer,  ens divertirem amb les consignes que ens ha ordenat el Rei Carnestoltes!!!!

Cada dia haurem de portar un complement.

Fixa’t bé què hem de portar cada dia de la setmana.

PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

Teniu algun fill/a nascut l’any 2018? O algun familiar, veí o conegut?

Aviat començarà el procés de preinscripció per als nens i nenes nascuts l’any 2018 i que començaran P3 el proper curs 2021-2022.

Les dates de la preinscripció seran entre el 15 i 24 de MARÇ (ambdós inclosos).

ESTEU ATENTS I quan disposem de més informació, la penjarem a la web de l’escola.

Si esteu interessats/ades, ens podeu enviar un correu electrònic amb les dades de l’alumne/a a a8018066@xtec.cat

HORARI 21 DE DESEMBRE

Dilluns 21 de desembre és l’últim dia de classe d’aquest trimestre i l’horari es realitzarà en jornada intensiva.

HORARI
8,50 a 12,50h
P4 – 1r – 2n – 3r – 4t
9 a 13h