I5 Les Flors: Sóc

Avui hem estat pensant adjectius positius sobre les persones: valent/a, treballador/a, alegre, intel•ligent, bonic/a, simpàtica, rialler, llest/a, curiós/a, observador/a, creatiu/va, agradable, afectuós/a, imaginatiu, sommiadora, trapella, eixerida, xerraire…. Paraules que he anat escrivint en uns cors de paper.
Després hem fet un exercici de reflexió: tu com ets? Cada infant ha escollit dos adjectius que creu que el defineixen amb l’objectiu de potenciar l’autoconeixement i l’autoestima i conèixer les pròpies fortaleses.
Hem gaudit molt amb aquesta activitat, tots i totes hem sortit d’allò més cofois i orgullosos de nosaltres mateixos.