Consell escolar

El Consell Escolar és  qui pren els acords i les decisions que marquen el funcionament general de l’escola. Hi ha representants de les famílies, dels mestres, de l’AMPA, de l’Ajuntament i del personal no docent. Li corresponen les funcions establertes a la Llei 12/2009, de 10 de juliol, d’educació.

Participació de les famílies
Els pares i mares formen part de la dinàmica de l’escola participant activament en el procés educatiu dels seus fills a través del Consell Escolar, de l’AMPA i sobretot amb el contacte periòdic amb els/les mestres dels seus fills i filles.

Consell Escolar constituit el 13/12/2018
Presidenta: Gloria Botargues
Cap d’estudis: Noelia Barbero
Secretària: Ma Carmen Lóriz

Representant de l’Ajuntament: Esteban García

Representant AMPA: Ma Carmen López

Representants del sector de pares i mares: Miguel Eduardo Escorihuela, Núria Giralt, Sara Pulido i Zakia Elidrissi.

Representant PAS: Pilar Pastor

Representants del sector mestres: Eva de Carquero, Laura Martínez, M Àngels Hernández, Núria Suñé i Robert Pereña.