Menjadors + sans i sostenibles

A la nostra escola ens preocupem molt per la salut dels nostres infants i, per això, estem dins del projecte Menjadors més sans i sostenibles.
 Aquest és una iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB) que promou una alimentació infantil més equilibrada, saludable i sostenible tant a l’escola com a casa. Per això, proposa menús escolars amb menys carn vermella o processada i més proteïna d’origen vegetal, i promou productes de proximitat i de temporada. La proposta també vol incorporar més amanida en la guarnició i fruita fresca en les postres, i insisteix en la importància d’utilitzar oli d’oliva per amanir i cuinar, així com en oferir productes integrals. L’Equip de Salut Comunitària de l’ASPB proporciona assessorament i formació per la implementació del projecte a les escoles.
Piràmide de l’alimentació sana i l’activitat física
Millorem els esmorzars i berenars dels infants
Propostes de sopars per complementar el dinar
Propuestas de cenas para complementar la comida