Organització i funcionament del centre

• El procés educatiu dels alumnes ha de ser compartit entre l’escola i la família. Els/les mestres tutors/es són les persones a les quals els pares s’han d’adreçar en primera instància per consultar, compartir o resoldre qualsevol qüestió relativa a l’escolarització del seu fill/a.
    D’acord amb la normativa del Departament d’Ensenyament caldrà signar la Carta de compromís educatiu aprovada pel Consell Escolar, els alumnes nous , els de P3 i primer. Les tutores us informaran a les reunions d’inici de curs.
  • Per motius obvis d’organització escolar i de cara a la creació d’hàbits personals, cal que els alumnes siguin puntuals a l’entrada (9:00h. i 15:00h.). L’escola tancarà la porta a les 9:05h. i a les 15:05h. Alhora, és important que recolliu els nens a les 12:30h. /13:00h si fan SEP i a les 16:30h. tant a Educació Infantil com a Educació Primària. Penseu que la manca de puntualitat comporta que hi hagi personal de l’escola pendent d’obrir la porta a les famílies que fan tard i d’acompanyar els nens, si és necessari. A més, l’arribada tardana d’un nen/a l’aula destorba el bon funcionament de la classe, la seva feina i la dels companys.
    Per tant, recordeu ser puntuals a les entrades i a les sortides, en benefici de tots.
  • Abans de finalitzar l’horari escolar no pot sortir cap alumne excepte en cas de  necessitat, i prèvia sol·licitud escrita dels pares o tutors.  No es deixarà sortir els alumnes amb desconeguts que no s’identifiquin a satisfacció del    (Es  recomana que portin una autorització per escrit  i prèviament ho informin per telèfon).
  • En cas de pares separats i que la guarda i custòdia correspongui només a un d’ells, la persona interessada ho ha de posar en coneixement de la direcció i del professor-tutor a principi de curs, i proporcionar-li la informació necessària, que serà tractada confidencialment.
  • No es permès l’ús del mòbil a l’escola. No ens podem fer responsables en cas de pèrdua i/o del seu mal ús.
  • Al llarg del curs us farem arribar altres circulars informatives sobre aspectes de funcionament del nivell i de l’escola, convocatòries, notificació de sortides o activitats, informacions d’interès general…
  • Us demanarem autorització escrita per a les sortides i diferents activitats del curs, sense la qual l’alumne no podrà assistir-hi. Els alumnes que provoquin, a criteri del professor, problemes de disciplina durant les sortides no podran assistir-hi si el professor, juntament amb l’Equip Directiu, ho considera oportú.
  • Per a la classe d’educació física els alumnes han de portar l’equip adequat quant a roba i calçat .Els alumnes de Primària hauran de portar una tovallola, sabó i una samarreta de recanvi. Cal portar un certificat mèdic quan hi ha impossibilitat per a realitzar aquesta àrea.
  • Tal com determina la normativa del Departament d’Ensenyament, durant el curs es faran, sense avís previ, un o més simulacres d’evacuació del Centre per poder estar preparats en cas d’una veritable emergència. Els ho comuniquem perquè no s’alarmin.