Salut i higiene

Els alumnes han de presentar-se nets i polits en tot moment quant a roba, cabells, ungles … i han d’anar correctament vestits i calçats. També han de mostrar en tot moment correcció en el parlar.

En cas de trobar polls o altres paràsits heu d’aplicar les normes antiparasitàries oportunes i avisar a l’escola.
Recomanem vigilància periòdica dels cabells.  L’escola avisarà a tothom quan es presenti el cas i donarà les recomanacions sanitàries adients.
En cas que els paràsits es descobreixin en el Centre, es trucarà immediatament a la família per tal que es vingui a recollir el nen o la nena afectats.

En cas d’alguna malaltia contagiosa, els alumnes no podran venir a l’escola fins que un metge ho certifiqui.

En cas d’accident que els mestres considerin lleu (cal tenir en compte que els mestres no tenim coneixements mèdics) curarem a l’alumne en el Centre. Si considerem que ha de ser assistit per un metge, avisarem a la família perquè ella se’n faci càrrec. Només en cas urgent i de no poder contactar amb la família, el portarà algú del Centre.

Les al·lèrgies han de ser comunicades als tutors o tutores, a la direcció i també a l’encarregada del  menjador, si l’alumne/a és usuari del servei.

A la nostra escola es du a terme l’administració de vacunes als alumnes de 6è d’Educació primària, seguint el Pla d’actuació de l’Agència de Salut Pública.