Recursos educatius

Si vols treballar amb SCRATCH, clica la imatge.

PÀGINES WEBS D’INTERÈS

Aquest apartat és un recull de pàgines WEBS que poden ser interessants per les famílies i, sobretot, pels alumnes de la nostra escola. Aquí us donem diverses direccions on poder accedir d’una manera ràpida i fàcil i que ofereixen jocs i activitats per a treballar aspectes importants del seu desenvolupament educatiu.(Cliqueu sobre la imatge)

Recursos i activitats per alumnes de P3 a 2n

Recursos i activitats per alumnes de 3r a 6è

ACTIVITATS I JOCS PER ENTRENAR EL CÀLCUL MENTAL
 Entrena el teu cervell i  millora el teu nivell de càlcul mental amb aquests exercicis.

A Usa el Coco trobaràs gran quantitat d’exercicis matemàtics:  resolució de problemes, activitats de enraonament, criptogrames, pràctica del càlcul mental, quadrats màgics, sèries matemàtiques, problemes de numeració, endevinalles, test…

Us poseu a prova….!Aquí us deixem molts recursos de càlcul mental a primària. Trobareu activitats de sumes on cal descobrir el nombre que falta. Més de 200 fitxes per descarregar i imprimir on es treballa la numeració. Més de 600 fitxes de càlcul per poder practicar moltíssim i aprendre molt.

Manualitats

Penseu en tot allò que puguem fer d’una manera divertida i creativa per despertar la nostra imaginació. Hi trobareu un recull de manualitats amb materials diferents, la majoria els podeu trobar per casa o són barats i fàcils d’aconseguir. Manualitats creatives amb cartró, tubs de cartró, pals de gelats o cartolines de colors. També n’hi ha manualitats perquè després pugueu  jugar o decorar la vostra habitació. Trobareu totes les manualitats per fer-les classificades segons el tipus de material utilitzat  o segons la temàtica.