Tallers de PAU

Com ja sabeu, el 30 de gener i commemorant la mort de Gandhi,  a l’escola celebrem el Dia de la No violència i la Pau (DENIP). Aquest any a Infantil hem volgut treballar el concepte de Pau també als tallers intercicle, on ens barregem P3, P4 i P5. Perquè a tallers treballem cooperativament, ens ajudem […]

Tallers de PAU Llegeix més »