2a sessió MUS-E amb els avis

Bon dia!
El dimecres dia 28 de febrer ens van tornar a visitar els avis i àvies del casal de gent gran del barri de Canyelles.
En aquesta segona jornada vam fer una sessió de circ amb l’Albert.
Ens ho hem passat molt bé i els avis han estat genials!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut