4t

4t: La cua de la Guineueta

El passat dijous 14 de maig, els alumnes de 4t ens vam reunir amb altres escoles al pati de la Seu del Districte de Nou Barris per participar en l’estrena de ‘La Cua de la Guineueta’. Vam gaudir molt de l’experiència. Aquí us deixem, com a tastet, l’última de les cançons que vam cantar. 

4t: La cua de la Guineueta Llegeix més »

4t Visita el Cosmocaixa

El dia 7 de maig, els nens i nenes de la classe de l’aigua hem visitat el Cosmocaixa. Hem visitat moltes coses: els espais Univers i Extraterrestre, el bosc inundat i la resta de les instal·lacions. El que més ens ha agradat ha estat el taller del Micrarium. De la mà de la Irena i

4t Visita el Cosmocaixa Llegeix més »

Últim dia del trimestre

L’últim dia del trimestre, els nois i noies de CM i CS fem activitats tots junts. Al matí anem al parc Central de Nou Barris per passar una bona estona nosatres el coneixem com al parc de la Balena per la seva gran estructura. A la tarda fem una concurs d’avions. Tot l’alumnat que vol

Últim dia del trimestre Llegeix més »

4t: Fent robòtica

Avui la classe de l’aigua hem treballat robòtica amb el Josep Ponce, el nostre mentor digital. Hem construit amb Lego Essencial una màquina que és capaç de detectar el color i obrir la seva tapa davant aquest. Ha estat una experiència molt xula i hem gaudit molt. 

4t: Fent robòtica Llegeix més »

Cuinant poesia a 4t

Aquesta setmana ens ha vingut a visitar en Moi, un reconegudíssim cuiner, però no ens ha cuinat cap menjar… ens ha fet delicioses receptes de poesia. Ens ha recitat poemes, ens ha cantat cançons, en ha fet endevinalles… I per acabar la sessió, per grups, ens hem hagut d’inventar cançons, poemes i endevinalles. Hem gaudit molt!!!

Cuinant poesia a 4t Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut