Curs 2019-20

Benvolgudes famílies:
Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2019-20, especialment a aquelles famílies que us incorporeu per primer cop a la nostra comunitat educativa.
Comencem el curs amb molta il·lusió i energia, ple de nous reptes i projectes. El nostre objectiu és aconseguir una educació de qualitat per a tothom i un espai on fer nous amics i gaudir de somnis, il·lusions, somriures. Alumnes, famílies i mestres haurem de treballar plegats, esforçar-nos per anar aconseguint formar persones lliures, solidàries i capaces de conviure, amb sentit crític, a la nostra societat.

Bon curs a tots i totes!!!

Cicle Superior i els Makey-Makey

Els nois i noies de cicle superior han visitat l’Ateneu de Fabricació Digital del Parc Tecnològic de Nou Barris. Han realitzat una activitat de robòtica amb els Makey-Makey. L’objectiu principal era programar amb scratch i crear música.
El Makey-Makey és una placa electrònica que és connecta a un ordinador i ens permet convertir objectes de la vida quotidiana en un teclat, comandament o ratolí. Aquest ens dóna la oportunitat de interactuar amb l’ordinador, potenciant la creativitat, la imaginació i els disseny.

DINOSAURS!

A primer hem treballat els projectes dels dinosaures. A anglès hem mirat el seu cos , els hem comparat, ja que eren molt diferents i hem investigat una mica la seva desaparició.
Aquí teniu unes cançons que ens han ajudat en la feina.

El gran partit

Aquest divendres els alumnes de 6è i els mestres han jugat un partit de bàsquet del que han gaudit tots els nens i nenes de l’escola.
Ha estat un gran partit!
Clica la imatge per veure el vídeo.

Jocs Florals 2019

Aquest 23 d’abril, els nens i nenes de l’escola i tots els mestres i les mestres ens hem reunit per celebrar els Jocs Florals.
Aquest any, a infantil i 1r vam decidir fer un conte entre tots. Ha estat una experiència molt maca ja que primer han hagut de decidir el tema, després inventar la història i per últim il·lustrar el conte.
Els nens i nenes de 2n han escrit, per primera vegada, el conte a l’ordinador.
L’alumnat de cicle mitjà i cicle superior han escrit un poema i un conte.
Volem felicitar-los a tots perquè s’han esforçat i han treballat molt.

Agraïment a l’AMPA

Tot l’equip de mestres de l’escola volem agrair a l’AMPA la renovació del material de psicomotricitat del que ja han  començat a gaudir els alumnes d’Educació Infantil.