SERVEI TARDA

El servei tarda està destinat a atendre els nens i les nenes de l’escola en l’horari de 16.30h a 17.30 h de la tarda:

• Infantil: se’ls recull a l’aula deu minuts abans del final de l’horari lectiu.
  • Primària: van sols a l’espai on es realitza el servei al finalitzar l’horari lectiu.

Durant el temps del servei els infants berenen i realitzen diverses activitats d’atenció i/o educatives com participar en jocs proposats per les monitores, mirar i llegir contes, fer petites manualitats i acabar alguna feina de l’escola.

Durant el funcionament del servei tarda, s’utilitzen diferents espais de l’escola. Generalment es fa servir el quart pis on disposen d’un espai interior (menjador d’infantil) i d’un espai exterior (pati cobert). Quan fa bon temps es procura baixar al pati de sorra.

El servei tarda s’inicia el primer dia d’escola al setembre i fins que acaben les classes al mes de juny.