Xerrada “Internet segura” a càrrec dels Mossos d’Esquadra (6è)

Aquest dilluns, 9 de març, l’alumnat de 6è ha rebut una xerrada informativa sobre “Internet segura”, a càrrec de dos agents especialitzats en ciberseguretat del Cos de Mossos d’Esquadra.

L’activitat s’emmarcava dins del projecte de Grans del 2n trimestre “Com podem passar el temps de lleure de forma més saludable i equilibrada?“, i ha servit per donar eines i consells a l’alumnat per tal de fer un ús adequat de la tecnologia (videojocs, xarxes socials, navegació, …), evitant riscos i prevenint perills potencials.

La xerrada ha resultat molt interessant, i ha donat molt de joc per a la reflexió a la classe sobre quines coses estem fent i quines podem fer millor, en relació a l’ús de dispositius digitals.