Treballem el projecte de Mitjans: ‘L’escola amb ulls d’infant’

Durant aquest primer trimestre, els nens i nenes de la Comunitat de Mitjans treballen el projecte ‘Lescola amb ulls d’infant’.

En aquest projecte elaboraran un recull d’escrits sobre els primers records que tenen de l’escola, descobriran som se senten en els diferents espais de l’escola i donaran consells a partir de les pròpies experiències.

Realitzaran entrevistes a diferents mestres, voluntaris i alumnes. Elaboraran un mapa sonor de l’escola i, a més, ens visitarà la MªTeresa Vallverdú, primera directora de l’escola, que respondrà a les preguntes que els alumnes li formularan.

Recull d’imatges clicant a la següent fotografia: