Tallers URV

Aquest curs a primària s’ha iniciat el projecte d’escola anomenat “Què vol dir menjar bé?” i per tal d’aprendre més sobretot el que això comporta, els alumnes de Nutrició de la Universitat Rovira i Virgili van preparar tallers molt enriquidors per als alumnes de tot el centre. A grans van dur a terme dos tallers anomenats “Aprenem a menjar sa” i “La bosseta de l’esmorzar”. Així doncs, van poder conèixer els aspectes més importants d’una dieta saludable, quins nutrients haurien de contenir els nostres àpats, com podem millorar la nostra digestió i sobretot, la necessitat de llegir bé les etiquetes dels productes i els tipus d’ingredients que porten. Com menys ingredients contingui un aliment, més saludable serà!