Sortida Alberika a Tamarit-Gaià (17/02/2013)

CAMÍ DE RONDA TAMARIT- DESEMBOCADURA RIU GAIÀ

La ruta d’aquest mes ens permetrà conèixer un tram del camí de ronda de la nostra costa. Començarem a caminar a la Urbanització de la Móra de Tarragona, en direcció a Altafulla. Pel camí, ens trobarem el Castell de Tamarit i una mica més endavant, la desembocadura del Riu Gaià, declarada Espai d’Interés Natural. Remuntarem un tram del riu tot seguint un senderó, on una sèrie de plafons indicatius ens informaran de la flora i fauna que hi podem observar. La tornada serà pel mateix camí, i en total haurem fet uns 5,5 km.

Com sempre quedarem a l’escola a les 9:00, farem un mos a mig camí i a l’hora de dinar ja estarem de tornada a casa.

Recordeu que la participació a les sortides que organitzem els Alberikus és voluntària. Cada persona assumeix per si mateixa risc i responsabilitat. En cap cas n’és responsable el grup de senderisme Alberikus. Els menors d’edat han d’anar, obligatòriament, acompanyats d’un adult.

Tel. Contacte: 607 340 651 (Pep) ; 676 004 396 (Jordi) ; somalberikus@gmail.com

1 comentari

1. Retroenllaç: Escola Dr. Alberich i Casas » Fotos de l’excursió Alberika a Tamarit-Gaià