Sortida Alberika a Mont-Roig (05/10/2014)

Una vegada iniciat el curs escolar,  els Alberikus ens tornem a calçar les botes per fer excursions per les nostres muntanyes.

Pels qui us heu incorporat enguany a l’escola, us informem que els Alberikus som un grup de pares i mares que un diumenge al mes ens trobem per fer senderisme amb els nostres fills i filles. El mitjà de transport és el cotxe particular i l’hora habitual de sortida les 9:00h. des de la porta principal de l’escola. El diumenge exacte de la sortida, l’anunciem uns dies abans.

mollo dels 4 termes

Molló dels quatre termes

A les sortides, cal portar roba i calçat adequat, també prou aigua i menjar per passar el matí. Pel camí parem a fer un mos i a l’hora de dinar ja estem de tornada a casa. No cal que ens digueu si veniu o no, si us agrada la idea ens trobem a l’escola a les 9:00h.

Ruta d’aquest mes d’octubre: Tomb per la Muntanya Blanca, serra situada entre els pobles de Mont-Roig, Pratdip i Colldejou.

Descripció: Ruta circular d’uns 5 km. Pel camí ens trobarem la cova del Blai, recomanem portar llanternes per si hi podem entrar.

La participació a les sortides que organitzem els Alberikus és voluntària. Cada persona assumeix per si mateixa risc i responsabilitat. En cap cas n’és responsable el grup de senderisme Alberikus. Els menors d’edat han d’anar, obligatòriament, acompanyats d’un adult.

Si ens voleu fer alguna proposta de sortida, ens podeu passar un correu a somalberikus@gmail.com o trucar als telèfons: Jordi (676-004-396) – Pep (607-340-651)