Sopar fi de curs

Serà el divendres 14 de juny a les 20,30h. Aquest any hem apostat per un menú més informal, per abaratir el cost, i facilitar que més famílies hi puguin participar. Després del sopar hi haurà ball a càrrec del grup musical “Gats de Carrer” i després Dj amb dinamització.

Menú d’adult (preu socis 13€, no socis 19€)
pica-pica, daus de truita, coca amb recapte, pizza, pastes salades, pa amb tomàquet i embotit
begudes, gelat, cafè i licor

Menú infantil (fins a 6è) (preu socis 6€, no socis 10€)
plat combinat: pollastre arrebossat, xips, pernil dolç, pizza
beguda i gelat

El pagament es farà en efectiu al despatx de l’AMiPA des del 5 al 10 de juny. IMPORTANT: No s’acceptarà cap pagament fora d’aquestes dates per tal d’evitar problemes.

Els Alumnes de 6è fan el comiat de l’escola. Tots els que hi vulgueu assistir hi sereu molt benvinguts a les 20h al gimnàs.

ANIMEU-VOS. SEGUR QUE PASSAREM UNA BONA VETLLADA. US ESPEREM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Font: AMIPA

1. Miriam

Jo he anat quasi tots els anys a la festa de fi de curs, i és molt divertida.
    Recomano que hi aneu.
    Vull donar les gràcies a tots els professors, a la Rosa (la directora) ia les mares de la comissió de festes per haver colaborat en la festa.