Seguim amb la cantautora catalana Judit Nedderman!

Després de descobrir la virtuosa Clara Wieck i la carismàtica Nina Simone, ara ens endinsem en l’actualitat i en el món de la cançó d’autora amb la catalana Judit Neddermann.

Les cantautores escriuen i interpreten la música de les seves pròpies cançons, i això és el que fa la Judit Neddermann amb molta delicadesa i una veu que ens encanta!

Va estudiar música formant-se en guitarra i cant i actualment és cantant de molts grups musicals amb estils variats. A més, ha guanyat premis per les seves cançons, entre ells volem destacar el Premi Enderrok 2016 per la millor cançó d’autor a la cançó que escoltem: “Mireia”, del disc “Un segon”. Aquesta cançó la va compondre per ser dedicada a la seva germana, i ens recorda el valor d’estimar i apreciar a la gent que ens envolta i el vincle entre els germans que mai s’ha de perdre!

Esperem que en gaudiu tant com nosaltres escoltant-la.

Per saber-ne més: Judit Neddermann