Recull d’imatges de la Colla de Carnaval 2019

Us deixem a continuació el recull d’imatges de la Colla de Carnaval 2019

Les organitzadores de la Colla de Carnaval Alberich i Casas estem molt contentes amb l’èxit de l’edició d’enguany. Volem donar les gràcies a les persones de la Colla que van ajudar a preparar la carrossa, una feina dura però a la vegada necessària. D’altra banda, gràcies a la col·laboració de molts i moltes de vosaltres, es va poder organitzar per segon any la fira de pastissos a l’escola i l’Expo-profit (uns cocs per llepar-se els dits!). Són dos moments fonamentals per recaptar uns diners que seran vitals per aconseguir millores en la carrossa, i perquè puguem continuar gaudint del carnaval en futures edicions. No vau fallar!

El sopar a l’escola va comptar amb una gran assistència i ens vam poder organitzar davant els contratemps (ens vau demostrar que som una colla i que podem comptar amb tothom encara que la carrossa digui prou…).

I, per descomptat, volem assenyalar l’enorme acceptació d’unes disfresses que destacaven pels seus colors vius i d’una coreografia molt divertida que ens va guiar durant tot el recorregut de la rua.

Us esperem en les pròximes activitats de la Colla i esperem que continueu gaudint de la Colla de Carnaval de l’Escola Doctor Alberich i Casas.

Gràcies a tothom!

Rebeca i Cris

1. Sonia

Gracias a vosotras dos por el esfuerzo y dedicación de vuestro tiempo y de todas las gestiones que haceis y no se ven.

Sin vosotras esto tampoco hubiese sido posible.????

2. Pili

Gracias a vosotras chicas x todo vuestro esfuerzo y dedicación. Y gracias a todos aquellos q siempre están ahí…a las buenas y a las malas! Esperamos poder seguir disfrutando del Carnaval con la colla Alberich i Casas!!!