QUÈ FEM A MÚSICA AQUEST TERCER TRIMESTRE?

I ja al tercer trimestre, amb la primavera com a companya, a les diferents comunitats  preparem un final de curs MOLT MUSICAL!!

A la comunitat de petits hem preparant la festa del Sant Jordi amb propostes de cançons, com “Sant Jordi, el cavaller”, “Sant Jordi”, així com provocacions i jocs rítmics  i els balls tradicionals de final de curs, “La sardana de l’avellana”, “La Masovera” i “La Bolangera”. Ho hem passant genial assajant i ballant  per la festa de final de curs!!!  També hem escoltat les audicions de la “Primavera” de Vivaldi i la iniciació a l’òpera en petits fragments visuals de “La Flauta Màgica” i hem acabat el curs tocant alguns instruments en directe com: el piano, la guitarra, el clarinet, la flauta i el violí.

A la comunitat de mitjans hem obert la càpsula del temps i estem fent un viatge musical en el temps per tal de conèixer i indagar en algun dels compositors, músics, grups musicals i estils que han suposat rellevància i de llegat en la música que escoltem actualment i tenim al nostre abast. Mozart, Beethoven, ACDC, Bon Jovi, Michael Jackson… entre molts altres son alguns dels que treballem i gaudim coneixent e interpretant les seves cançons més populars. Per altra part, continuem treballant amb el mètode “Harmonicus” amb nombroses cançons festives i populars amb diversos acompanyaments.

I a grans tenim un tercer trimestre ESPECTACULAR!! A 6è ja fa dies que estem preparant Cantània, amb l’obra “Les portes del món”, que al juny s’anirà a representar a l’Auditori de Barcelona. A 5è, també estem treballant la cantata “Daltabaix a la ciutat!”que el 23 de maig més de 700 alumnes representaran al Pavelló Olímpic de Reus. I 4t ha recuperat l’essència del teatre a l’escola, muntant una petita “Llegenda de la princesa i Sant Jordi” que ha fet gaudir a tota la comunitat amb la seva alegria i espontaneïtat.

I tota l’escola estem preparant la “Ballada de fi de curs”, que és una activitat interna que des de fa anys celebrem el darrer dia de classe, i on cada curs prepara una dansa tradicional catalana. S’acaba la festa ballant conjuntament el ball del Rogle i treient tots els nostres elements festius!!!